РОБОТА З ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО, МЕТОДИЧНОГО, ПРОФЕСІЙНОГО ТА ФАХОВОГО РІВНЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
3.1. Структура методичної роботи МНВК
Методична робота: підвищення рівня професійної майстерності вчителів, майстрів виробничого навчання, збільшення кількості і покращення якості методичних розробок та рекомендацій з досвіду роботи педагогів.
Структура методичної роботи включає взаємопов’язані взаємодіючі елементи, що відповідають цілям і завданням, які стоять перед педагогічним колективом та втілюються у різних формах, різними методами й засобами.
Завдання методичної роботи:
- кадрове і методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
- проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів,
- розробка міні-підручників та посібників для викладання;
- вивчення та впровадження в практику нових освітніх технологій та систем.
Методична робота з педагогічними працівниками реалізується як через традиційні ( колективні та індивідуальні), так і нетрадиційні форми її організації.
Необхідно відзначити, що всі колективні форми методичної роботи у комбінаті використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результату колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.
- Педагогічна рада
- Психолого – педагогічні семінари
- Аукціони педагогічних ідей
- Педагогічні читання
- Методична рада
|
- Засідання динамічної групи
- семінари – практикуми
|
- самоосвіта
- методичні консультації
- робота над науково-методичними проблемами
- співбесіди
- аналіз уроків
- взаємовідвідування уроків
|
3.2. Проблемні теми, над якими працюють вчителі та майстри виробничого навчання МНВК
№ з/п
|
Назва
|
Відповідальний
|
Термін виконання
|
Форма завершення
|
Примітка про виконання
|
1
|
Розвиток пізнавальної діяльності учнів в процесі запровадження інноваційних технологій
|
Коваленко О.В.
|
2014 – 2019 роки
|
Робота на виставку , звіт
|
|
2
|
Впровадження ДГП на уроках Захисту Вітчизни
|
Риндін В.М.
|
2012 – 2017 роки
|
Звіт-презентація
|
|
3
|
Формування ключових компетентностей учнів
|
Левіна О.Є.
|
2013 – 2018 роки
|
Звіт -презентація
|
|
4
|
Патріотичне виховання допризивної молоді на уроках Захисту Вітчизни.
|
Яковлєв О.А.
|
2012 – 2017 роки
|
Відкритий урок
|
|
5
|
Форми організації методичної роботи в умовах МНВК
|
Стовбиренко Н.П.
|
2016- 2018
|
Звіт -презентація
|
|
6
|
Організація проектної діяльності учнів на уроках технологій
|
Гайдук С.А.
|
2013 – 2019 роки
|
Відкритий урок
|
|
7
|
Створення умов для обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів
|
Кобзєва О.О.
|
2014 – 2019 роки
|
Звіт
|
|
8
|
Формування технологічно грамотної особистості, в умовах сучасного високотехнологічно-го, інформаційного суспільства
|
Гусєва К.С.
|
2014 – 2019 роки
|
Звіт
|
|
9
|
Виховання активної життєвої позиції, готовності до безперервної професійної освіти.
|
Гиря А.О.
|
2016 – 2019 роки
|
Звіт
|
|
- Заходи щодо підвищення ефективності діяльності МНВК
№ з/п
|
Зміст
|
Термін виконання
|
Відпові-дальний
|
Відміт-ка про викона-ння
|
-
|
Продовжити роботу динамічної групи над науково-методичною проблемою МНВК «Організація уроків в умовах модернізації освіти».
|
Протягом 2016/2017 р.р.
|
Директор, заст.директо-ра з НВР
|
|
-
|
Створити належні умови для якісної самоосвіти вчителів, для підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Директор, заст.директо-ра з НВР
|
|
-
|
Поповнити навчальні кабінети навчальною, методичною літературою,
прикладними програмними засобами навчання.
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Вчителі, майстри виробничого навчання
|
|
- Навчально-методична робота
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконан-ня
|
Відпові-дальний
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
Погодження календарно-тематичних планів
|
До
02.09.2016
|
Заст. з НВР
|
|
2.
|
Провести підсумкові атестації з навчальних предметів
|
Грудень травень
|
Заст. з НВР
|
|
3.
|
Оформити звіти про підсумки роботи з проблемної теми
|
Травень
|
Вчителі майстри
|
|
4.
|
Згідно з перспективним графіком пройти курси підвищення кваліфікації
|
Протягом року
|
Вчителі, майстри МНВК
|
|
5.
|
Провести за окремим планом методичний тиждень на тему: «Удосконалення професійного розвитку вчителів, як умова створення творчого освітньо-виховного середовища».
|
Лютий
|
Заст. з НВР
|
|
6.
|
Брати участь у роботі районних методичних об’єднаннях
|
Протягом року
|
Вчителі, майстри МНВК
|
|
3.5. Інструктивно-методичні наради за участю
заступника директора з НВР
№
|
Зміст
|
Термін
|
Відмітка про виконання
|
-
|
1. Календарне та поурочне планування, вимоги до поурочних планів
2. Про забезпечення якості освіти учнів через проведення незалежних тестувань і моніторингових зрізів знань
3. Інструктаж щодо заповнення журналів навчальних груп
4. Створення робочої групи з підготовки до педрад
|
Серпень
|
|
-
|
1. Затвердження тем для самоосвіти викладачів, майстрів виробничого навчання
2. Планування роботи методичних об'єднань комбінату
3. Проведення і облік інструктажів з ТБ та ОП з учнями
4. Планування роботи педагогів на рік
|
Вересень
|
|
-
|
1. Про проведення атестації педагогів у 2017 році
2. Результати перевірки ведення журналів навчальних груп
3. Про організацію і проведення вивчення якості викладання =====, якості знань, умінь і навичок учнів при вивченні даного предмета
4. Стан відвідування занять
|
Жовтень
|
|
-
|
1. Методичні поради керівникам груп
2. Про хід атестації педагогічних працівників МНВК.
|
Листопад
|
|
-
|
1. Стан ведення шкільної документації (журналів теоретичного навчання, журналів виробничого навчання ).
2. Про підсумки тематичної перевірки
3. Про виконання навчальних програм за І семестр 2016/2017 н.р.
|
Грудень
|
|
-
|
1. Моніторинг якості знань учнів МНВК за І семестр 2016/2017 н.р.
2. Планування роботи на ІІ семестр.
3. Про роботу з учнями, які мають початковий та високий рівні навчальних досягнень.
|
Січень
|
|
-
|
1. Про вивчення стану викладання предмета «Технологія »
2. Організація повторення навчального матеріалу в 11 класах.
|
Лютий
|
|
-
|
1. Стан ведення журналів.
2. Про хід атестації педагогічних кадрів.
|
Березень
|
|
-
|
1. Про організацію та проведення іспитів та ДПА з технологій.
2. Аналіз відвідування учнями комбінату.
3. Про підсумки стану викладання та перевірки знань з підготовки «ПРОДАВЕЦЬ»
|
Квітень
|
|
-
|
1. Впровадження у навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
2. Про виконання навчальних планів і програм.
3. Аналіз контрольних зрізів знань
4. Про планування роботи на наступний рік.
|
Травень
|
|
3.5 Заходи з професійної та допрофесійної підготовки
№ з/п
|
Зміст
|
Термін виконання
|
Відпові-дальний
|
Відмітка про
Виконан-ня
|
-
|
Діагностування з визначення професійних нахилів учнів 10 класів.
|
Жовтень
2016 року
|
Майстри в/н, вчителі
|
|
-
|
Провести діагностику готовності учнів до професійного та допрофесійного навчання.
|
Жовтень-листопад
2016 року
|
Майстри в/н, вчителі
|
|
-
|
Проведення психолого-педагогічної діагностики:
- домінуючих особистісних інтересів, здібностей, цілісних орієнтацій учнів, їх місця в шкільному колективі;
- творчого і професійного потенціалу, індивідуального стилю діяльності педкадрів щодо організації виховних впливів на учнів;
- діагностика взаємовідносин у системі: учитель-учні-батьки.
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Майстри в/н, вчителі
|
|
-
|
Організувати цикл бесід про шкідливість тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотиків.
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Вчителі
|
|
-
|
Здійснювати профілактику правопорушень серед неповнолітніх:
а) з’ясовувати мотиви правопорушень;
б) проводити індивідуальні бесіди;
в) надалі впроваджувати проект “Простір безконфліктного спілкування” з метою розвитку комунікативної та соціальної компетентностей учнів.
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Куратори груп
|
|
-
|
Участь у програмі професійного вибору для школярів. Зустрічі з представниками Красноградського РЦЗ.
|
Протягом 2016/2017 н.р.
|
Майстри в/н, вчителі
|
|
|